Ghidul șoferului pregătit de drum
- realizat împreună cu Asociația Rosfera (la ATELIERE DE IDENTITATE - pentru o viață în ordine) șl oferit gratuit (dacă aveți nevoie de completarea unor cereri/ programări/ formulare online, oferim astfel de servicii contra cost)
- permis de conducere
- certificat de înmatriculare
- asigurare obligatorie (RCA)
- impozit
- (rovignetă)
- (acte utilizator)
Înregistrare/ acces în Spațiul Virtual ANAF
* este necesară deținerea unei semnături electronice
- realizat împreună cu Asociația Rosfera (la ATELIERE DE IDENTITATE - pentru o viață în ordine - https://rosfera.ro/pasi-de-persoana-juridica) șl oferit gratuit (dacă aveți nevoie de completarea unor cereri/ programări/ formulare online, oferim astfel de servicii contra cost)
- statut/ act constitutiv
(copii electronice ale actelor anterioare puse în același director, care se arhivează zip și se atașează în formularul de la adresa https://www.anaf.ro/InregPersFizicePublic/formularjuridice.jsp#pj )
- Documentul de confirmare (se poate obtine si de la furnizorul de semnatura electronica - https://digisign.ro/descarca-document-confirmare/)
* adresa e-mail din formularul de înregistrare în SPV trebuie să fie aceeași cu cea care apare în Documentul de confirmare
** dacă reprezentantul legal al persoanei juridice (administrator/ președinte) nu deține semnătură electronică, poate desemna un ÎMPUTERNICIT, prin depunerea unei Împuterniciri (modelul alăturat)
- după 1-2 zile lucrătoare, ANAF va trimite un email prin care invită reprezentantul/ împuternicitul persoanei juridice la sediul ANAF cu Împuternicirea și alte acte în original, pentru verificarea acestora (în termen de 10 zile calendaristice de la data formularului inregistrat pe site-ul anaf.ro)
*** pentru depunerea de declarații la ANAF (prin SPV) de către împuternicit este necesară și transmiterea la ANAF a Formularului 150